Nyårsdagen 1 januari

Idag blev det en slapp dag vi tog det lugnt och myser hemma. Ser juniorkronorna spöa Ryssland på morgonen hade matchen inspelad, men vilken match att gå upp och vinna i förlängningen när man låg under med 0-3 inför period tre det är strongt. Jag fixar till lite med inlagda sillen  och lägger över den i en mindre bunke.
Jag jobbar med mitt inlägg om strålning som ni kan läsa här.

Sent på em strax efter fem gick jag ut för at skotta snö. Det hade kommit drygt en halv decimeter snö som börjar bli lite blöt då temperaturen har närmat sig nollstrecket. När jag kom in så var temperaturen 0.6 plusgrader. Det gick mycket bra att skotta snö jag blev inte ens anfådd så jag hoppas blodvärdet fortfarande är bra och jag denna gång slipper problem med blodvärdet samt trombocyterna och vita blodkroppar efter denna ecellgiftsbehandling.


Huset med snö lägg märke till den nya snösläden i plast som gled lätt fram. Den var härlig att skyffla bort snön med ett bra köp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0