Måndagen den 8 oktober

Jonas skriver ett inlägg här.

Besöker pappa efter Lilebrors Oscars stora dag med sin Sofia i helgen. Det var bröllop i Norrköping. Pappa ska precs få frukost när jag kommer och undrar direkt hur det hade varit på Bröllopet.

Jag märker att pappas telefon har blivit låst. Tele2 är snälla och jag kan låsa upp med PUK koden! Pappa vill då direkt ringa och gratulera Oscar. Vi ringer men Oscar och Fia är lediga idag så de sover väl fortfarande. Vi provar att ringa Nyblivne fru Hagberg. Hon svarar och pappa får chans att gratulera de båda!

Pappa vill hälsa att han sovit gott i natt.
Vi har kämpat lite med frukosten det tar emot lite att äta men han vill inte ge upp.

I helgen var Daniel Riazat på besök tillsammans med Kicki Stoor.
Pappa vill tacka för blommorna och pratstunden!

I fredags kom Gunnar och det blev hockeykväll då Leksand Spöade Djurgården! Tack för det Gunnar!

Pappa kämpar vidare!

Kommentarer
Postat av: Anette

Kämpa på!!
//Anette LIF

2012-10-08 @ 17:49:08
URL: http://aidlarna.blogg.se
Postat av: Ulf Forsberg

Kämpa på Jan-Eric !! Vi ska gå på hockey flera gånger !!

2012-10-14 @ 16:37:49
Postat av: Jörgen Enberg

Hej! Stort grattis på födelsedagen - hoppas att du får möjlighet att njuta av den! Kul att Gunnar kom till dig och fixade med hockeyn häromsistens!
Hälsningar
Jörgen

2012-10-17 @ 10:16:23
Postat av: Glenn Ljunggren

Kramar från mig och min familj. Kämpa på som ni gör, det stärker oss alla.

2012-10-18 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0