Torsdag 31 Maj

Vaknar pigg och utvilad äter frukost bäddar sängen. Går sedan en promenad först till Volvo där jag köper ett frimärke och postar ett brev. Fortsätter sen till OK där jag slänger papp, plast och metall på återvinningsstationen.
Fortsätter därifrån ner till Runn vilar en stund på en bänk nära järnvägen käkar en mandarin, fortsätter till Hälsinggårdsbryggan sitter på en bänk där käkar ett äpple.


Nu är det vår vid Hälsingårdsbryggorna båtarna ligger för ankar vid bryggorna

Går sedan förbiHBO och biologisalen ska mata fiskarna Gunnar är där, och han hadde redan matat fiskarna. Går förbi expeditionen och pratar lite med min rektor Christel. Får veta att treornas betyg ska vara införda senast måndag. Jag måste fixa de elever jag har i projektarbete deras betyg idag och ta ut en betygskatalog och skriva på. Går hem äter lunch och sover middag i drygt två timmar. Vaknar strax före 4 hör en bekant röst det är Lukas och Anna som cyklat hit och är på besök. Oj va kul att Lukas är hos oss det blir full fart på en gång.
Jag hinner lägga in betygen och skriva ut betygslista som jag undertecknar. Jag går ned med den till skolan Kristina som har hand om det är inte på skolan men jag lägger listan i hennes fack. Christel är kvar i skolan, och hon lovar att se till att Kristina får listan i morgon. Nu är allt ordnatmed betygen det käns skönt.
Lukas äter mat med god aptit, men är lite kinkig troligen trött så Anna får cykla hem med honom efter att vi kramats och tagit farväl av han.
Just när Anna ska cykla hem kommer Jonas förbi han ska få instruktioner i vattning och fiskmatning. Jonas Sjöström ska vattna och mata fiskarna när vi är borta och hålla koll på huset.

Kommentarer
Postat av: Brittis

Hej! Hördudu, jag läser din blogg nästan varje dag, det har varit spännande att följa med din hjärntumörresa. Vad jag vill nu är att säga att du kanske ska akta dig för att tala om så väl att du ska åka till Frankrike. Även om du har vänner och grannar som ser efter huset så kan de ju inte vara där hela dagarna och inte nätterna. Om jag var du skulle jag ta bort just den informationen. Men hoppas du får en jättebra resa! Hälsningar Brittis

2012-05-31 @ 19:47:09
Postat av: Anonym

2012-06-01 @ 06:09:49
Postat av: Anette

Ha en riktigt underbar resa!!!!



//Anette LIF

2012-06-01 @ 19:28:45
URL: http://aidlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0