Tisdag 22 maj

Sover hela natten till 7,00. Går upp är ortfarande lite slut i kroppen. Efter frukost går jag upp till Volvo köper frimärken och postar två brev. Köper en youghurt och går en liten runda hem. Det går bra vi äter lunch på altanen det är så varmt och skönt en riktig sommar dag.
Jobbar lite med resan till Lofoten skickar in mer mail till vår ekonomi personal det är fler ställen som kräver en depositionsavgift i förväg. Tar det lugnt vågar ej gå ner tillskolan vill inte dra på mig någon mer sjukdom innan vi åker till Frankrike den 2 juni. Sent igår kväll la jag in veckans matsedel på HBOs hemsida.
Jag tar och gör rent akvariet har en ny hävert som man suger in sanden från botten och då rinner bara vattnet med skiten ner. helt suveränt den rengör sanden. Tömmer fyra hinkar gör rent rutorna och filtret i pumpen det blev riktigt fint.

Sover middag i två timmar från 3 till 5. Skönt går upp och går genom trädgården. Där är våren i full färd. Tyvärr känner jag av björkpollena men efter att ha droppat Lumodal i ögona blev det mycket bättre.



Den norska brudspirean blommar fint.



Rabattens lökar blommar fortfarande lägg märke till det höga gräset. Ska försöka klippa gräset i morgon.



Mot parken blommar krikonträdet för fullt. kommer att bli många bär i höst.


Innan jag hoppar i säng skickar jag in några bilder till leksandsIf årsboken de vill ha några bilder från supporttrarna, Vore kul om någon bild kom med Vi får se ihöst.
Dricker lite te också got.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0