Tisdag 15 maj

På fm går jag stavgång bort till Rottneby viker av innan och går uppför den branta backen vi kallar mördarbacken. Sedan ner till vägen och efter stigen genom viadukten  ned till övre Haraldsbo och hem. Det gick bra fick dock sätta mig och vila ett par gånger.
Äter lunch sover middag i ung 1 timme går upp 10 minuter i 14. Går ner till skolan träffar Hanna och Gustav utanför X3C. Vi börjar på kapitlet oxidation reduktion vdemonstrera koppar i Järnjon lösning och järn i kopparjonlösning som inledning till kapitlet. Jag går igenom hur oxidation och reduktion definieras. Jag går igenom begreppet oxidationstal. De får öva på det allt går väldigt bra. Nästa gång ska de få görra två labbar.
Jag går till arbetsrummet ringer några Norge samtal via växeln, men blir bortkopplad får försöka mer i morgon em. Går till mötet om sex och samlevnad som var mycket bra, men jag är så trött att jag får gå hem. var lite dåligt med kvällsmat så jag lyxar till det köper en pizza det tycker jag att jag var värd.
P kvällen skriver jag denna blogg.

Bilder på tumören.

Innan operationen bild tagen i juli 2011


Bilden med konrast det är det svarta i mitten till vänster som är tumörceller.

Bild tagen i januari  år.


Den här bilden är utan kontrastvätska det vita till vänster i bild är tumörceller.

Senaste magnetröntgen bilden som togs 10 maj.


Den här bilden tagen med kontrast det svarta området till vänster är tumörcellerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0