söndag 6:e maj

Klockan är 2,40 på natten vi har för en halvtimme sedan kommit hem från akuten. Kl, 16 idag på em fick jag en hjärtklappning som ej gick över, trots att jag tog inderal tabletter inderal är en betablockerare.När kl var tugo över åtta ringde jag efter en sjukbil som kom vfem minuter i nio och tog upp oss till akuten. Vi blev väl mottagna efter blodtrycksmätning och EKG. fick jag ett eget rum. efter någon timme kom läkaren Björn som var mycket sympaptisk och trevlig. hjärtklappning ville inte ge med sig. Till slut rullas jag in i ett behandlings rum. de ska försöka stoppa hjärtklappningen. jag förses med elektroder EKGet kopplas in för att hållla koll på hjärtat. Adenosin sprutas in först fem ml men jag känner inget tryck över hjärtat. Det sprutas in tioml Adenosin Jag känner ett stick i hjärtat det har stannat i tjugo sekunderoch efter stoppet slår det normalt oerhört skönt. mer om detta får jag skriva i morgon är så trött nu så det får räcka för denna dagen. Jo på morgonen då jag vaknade kliade ögonen och jag nös, det är björkpollen som kommit ut i luften.på fm gick jag stavgångbförbi skolan mata fiskarna, ner till Hälsinggårdsbryggorna vidare till Roxnäs. därifrån runt Roxnäs viken gena över järnvägen ung strax innnan Korsnäs station. genom Korsnäs förbi Rotork upp verkstadsvägen och hem.

Kommentarer
Postat av: Eva

Följer allt o de känns underbart att flera än ja är drabbade ..Hoppas du mår bra o att du orkar kämpa..Kramar till dej o hälsa fruga så gått

2012-05-08 @ 20:59:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0