Söndag 13 maj

På fm åker vi via ok och lämnar in på återvinningen där. Fortsätter upp till Ica Maxi där vi storhandlade  det gick bra så när som på att all langgångsbröd var slut. Vi åker hem Elin tvättar källarfönstren och jag gräver ut en kmpost som var klar förra äret. Jag gräver och lägger kompostjorden i skottkärran rensar den så gott det går. Strör på komposten på gräsmattan som lite toppdressing hoppas gräset kommer att växa fint i sommar.
Vi äter lunch jag sover middag i 2 timmar var väldigt trött. Fortsätter att jobba en stund i trädgården men är väldigt trött så jag måste gå in. Myser lite i gillestugan med naturchps och morden i midsummer.
Jobbar sedan med detta inlägg innan jag hoppar isäng. I morgon blir det spännande kl.16.00 är det läkarbesök då får jag veta utifrån magnetröntgen i förra veckan hur det ser ut uppe i hjärnan. Har tumörcellerna gått till baka eller rent av försvunnit är vad jag hoppas på.


Så här se rabatten ut nu några av tuålpanerna är nästan överblommad nu. Här kommer jag att plantera tagetes senare i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0