Onsdag 30 maj

Har sovit skönt går upp vid 8 äter frukost känner mig piggare idag. På fm går jag ut och börjar trimma. Då dyker Mats och Albib upp de är på väg till Leksand för att hämta Farmor som ska köras ner till Gråbo, för att vara med om Elsas student på fredag. De startade redan vid 6 tiden för att hinna åka fram och tillbaka samma dag. Kul att träffa brosan Mats och brorsonen Albin.



Här ser vi Mats, Albin och Jan-Eric i trädgården.

Vi fikar ch snackar lite på altanen innan de måste resa vidare mot Leksand.
Jag lämnar också ett prov på Pers plats hoppas han kan hjälpa mig nästa vecka med det.

Går hem trimmar det sista i trädgården och tar bort rötter från Humlen.
Äter en jättegod omelett till middag som Elin lagat.
Scannar in läkearintyget jag fick idag är sjukskriven från 1 juni till 1 oktober. Ska ju gå igenom nya cytostatika behandlingar nu när den nya cytostatiken har fungerat och pressat tillbaka tumörcellerna lite.
Ser lite på landskampen mellan Sverige och Island just nu 2-1 till Sverige.
Ska titta lite på Inspektör Lynley innan jag hoppar i säng.

Gonatt alla.




Kommentarer
Postat av: Christel

Hej Jan Eric!

Hoppas att ni får en riktigt skön semester i Frankrike!

Hälsa Ariana med en kram från mig.

Vi ses när du kommer hem!

//Christel

Svar: tack för all uppmuntrandet värmer Jan-Eric
ha det bra alla
Jan-Eric Hagberg

2012-05-30 @ 20:48:20
Postat av: Anonym

Hej Jan-Eric! Som du kanske hört var vi fyra igen i måndags, kanske vi kan bli fler den 11:e, som jag tycker kan passa som sista tillfälle.

Skönt att höra att du är piggare nu och att värdena var bra, hoppas nu att du får en fin vistelse i Frankrike. Hälsa Ariana så mycket från mig, vi hörs när du kommer hem! När blir det? Jörgen

2012-05-31 @ 14:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0