Onsdag 23 maj

Trött på fm men fixar den sista bokningen som saknades nu är Färjan till och från Röst bokad. Va varmt och skönt det var ute idag. Elin cyklade iväg till Rotneby Trädgård och hämtade hem balkongväxter. Vi planterar två lådor som vi har på framsidan.


Här sitter balkonglådorna på Altanen på framsidan.

Vi ska även planterar sex st amplar med hängpetunior. Vi fixar ordning dem Elin tvättar dom rena. Vid 8 kom Mats från Rotneby med 20 plantor plus en ny balkonglåda han är för snäll. Betalningen gjorde jag till hans postgiro. Vi beslutar att spara dessa planteringar till i morgon.


Här är Amplarna klara för morgondagens planteringar.


Då ska jag byta olja och tändstift på motorgräsklipparna, det har Elin också fixat idag på Ok.
Får lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med allt imorgon.
Senare på kvällen lägger jag in alla matsedlar som är kvar, tack Jennie att du fixade klart dem så tidigt.
Det är V22, V23 och V24:as matsedlar. Svårt att fixa dem i Frankrike, bra nu ligger alla på hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0