Fredag 4 maj

när jag vaknar och tittar ut är det fullt snöfall oj då är vintern tillbaka.

Vinter igen på Månstigen


Så här såg det ut i rabatten på fm. Vad tog våren vägen?

Går stavgång på fm men går förbi HBO. Uppdaterar några sidor som snart går ut. Jag sammanställer tåg och flyg tider och skickar in dem till Inger på skolkontoret. Det var nämligen så att jag upptäckte att det var få platser kvar till flyget från och till Kiruna. Det gäller alltså vår Lofoten studieresa vi ska göra tillsammans biologi lärare på Haraldsbogymnasiet. Jag går ut och går stavgång i raskt tempo ner tillHälsingårdsbryggan ut till Roxnäs och tillbaka till HBO. Ringer inger och kollar att hon fått mitt mail, ja och hon har skivckat allt till resebyrån som fixar allt skönt. Matar fiskarna och går hem.


Så här såg rabatten ut när jag kom hem. Våren tillbaka igen

Jag äter luncch och sover den obligatoriska middagen 2 timmar vaknar vi .
Går upp vi rensar lite mer nere i Datarummet nu är det ryddet som man säger i Norge
Skriver detta blogg inlägg.
Jag lägger också in nästa veckas matsedel på Haraldsbogymnasiets hemsida.
Tittar samtidigt på hocey VM. Sverige -Norge 2-1 till Sweden inför tredje perioden.

Ja 3-1 till Sverige loui Eriksson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0