Torsdag 3maj

Har lektion hela förmiddagen med en elev som ska ta igen lite av det hon har missat på Kemi A kursen. Idag gick vi igenom syra bas. Även Gustav som läser hela kemi A  kursen trodde jag skulle vara med när jag skickade sms fick jag till svar vi är fortfarande i Spanien kommer hem på måndag. Han är på träningsläger där med friidrottsgymnasiet som han också är elev hos.
Pratar lite med min rektor Christel lite om kommande tjänst och om Studio HBO som jag hittat på mer om det i ett senare inlägg. Går och äter lunch efter lunch jobbar jag lite med datorn får skrivaren uppe på X3 planet att fungera till slut Hjälper också lite eleven jag hjälper med kemiIB kursen.
Matar fiskarna innan jag går hem sover middag i två timmar skönt är lite trött idag efter cellgifterna jag fick igår.
Elin och jag går igenom lådor  och jag rensar bort lite mer av gamla CD skivor aamt stenciler.
Senare jobbar jag med att planera vår Lofoten resa i augusti kollar flyg och tåg mm.
Skriver ett förslag till program det blir Valsafari, Habsörnssafari samt späckhuggarsafari. Det kommer bli en studieresa man sent glömmer.
Godnatt är trött och hoppar nu snart i säng kl är snart halv 11. Godnatt alla bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0