Fredag 11 maj

Tar bilen ner till HBO för det regnar och jag ska till tandläkaren 11,20. Men innan har jag lektion med eleven jag hjälper med kemi B. Idag gör han organisk kemi provet. Jag ringer några samtal till Norge via expeditionen nu har jag via  turistbyrå mfl. fått numret till havsäörns safarin i Svolvaer en av de sista aktiviteterna att boka. Jag har också färjan till Röst och från Röst till Bodö att boka. När det ärklart är allt bokat och klart.
Det går bra hos tanläkaren inga hål tandläkaren Roland tar bort tandstenen tandskötrskan slipar tänderna och lägger på fluor. Jag handlar lite på Clas Ohlsson ställ för att lägga papper i. De har ej något till diabilder det handlar jag på Abild en riktig fotoaffär. Vi hittade nämligen några dia filmer som ej var monterade. Åker tillbaka till skolan. Jobbar lite med att på webben boka havs örnsafari, hoppas det går. Får ringa och kolla på måndag.
Matar fiskarna åker hem. Nu är jag rejält trött sover middag från kvart i !4 till 16,15. Det var riktigt skönt. Jobbar på em med bokföring momsen ska in senast måndag. Det flyter på och jag lämna in momsrapporten via skatteverkets hemsida mycket smidigt.
Skriver detta inlägg samtidigt tittar jag på hockey Sverige - Ryssland 2-1 till Sverige efter första perioden.
Jag lämnar in tipset också på svenska spels hemsida, Stryktips,Europa tips,måltips samt några lottorader.
Jag hinner också med att lägga in nästa veckas matsedel på Haraldsbogymnasiets hemsida.
Innan jag lägger mig dricker jag lite te och äter lite frukt. Kanske hinner jag titta lite på kommisarie Travis.
3-1 och sedan blev det 3-2 i matchen Sverige - Ryssland. Ryssarna spelar jättefult. Kom igen Sverige besegra den ryska björnen nu. Det gick inte ryssarna vann med 7-3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0