Torsdag 29 mars

På fm jobbar jag klart en DVD film som jag hjälpt Anna med att göra. Det är en kort film kring möhippan hon var med på tidigare i mars. I helgen är det bröllop uppe i Sälen och hon vill visa en snutt under bröllopsfestligheterna. Det gick riktigt bra fast jag jobbade med en nyare version av Premiere och Encore. Efter det gick jag ut i trädgården körde iväg lövhögar från diket ut mot vägen. Hann också med att klippa lite på äppelträden innan det var dags att gå in och äta lunch. Fick sitta och vila lite mellan vändorna till komposten men det gick riktigt bra.
Efter lunchen sov jag middag i nästan 2 timmar, det var skönt.

När klockan märmade sig  19.00 ladar jag i S24 och matchen Karlskoga - Leksans. Hoppas killarna kan skärpa sig idag och att vi äntligen kan bärga tre sköna poäng.

1:a perioden slutar 0-0 med hyfsat spel av Leksand.

2:a  perioden vinner Leksand med 1-2

Just nu är vi inne i tredje perioden  6,5minut kvar och fortfarande leder LIF med 1-2.
Oj vad nervöst det är kämpa nu Leksand Krigare Krigare

Karlskoga tr ycker på bra för att kvittera oj vad kämpigt. Bara 5 minuter kvar.

Skit utvisning igen för Leksand  jag tror det är sjunde utvisningen vad har domarna emot Leksand?


Jättechans BIK men Hanses räddar 2minuter 17 sekunder kvar av perioden.

1,5 minuter kvar fortfarande 0-1.

jAAAAAAAAAAAAAA Bergenström gör 1-3 i öppen kasse för Bellisimo lämnade BIK kassen.

1 minut kvar det här klarar vi.

Hör Superstars Hoppa om ni älskar LIF härligt på lördag ska jag heja fram LIF till seger mot Djurgårn.

Jaa vi vann tre härliga päng och vi är fortfarande kvar i kvalet det kan gå vägen med lite flyt i alla matcherna.


Innan jag släcker ner datorn och går i säng hinner jag lägga in nästa veckas matsedel på HBOs hemsida. Nästa onsdag blir det litet påskbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0