Tisdag 27 Mars

Åker på fm med bussen till Lasarettet det är ju dags för eventuellt en ny cytostatika omgång. Jag kommer in fort syster tar en snabbsänka som är hyfsad samt mäter blodtryck som är bra. Jag får träffa läjkaren som lyysnar på andningen mm. Hon bedömer det så att eftersom jag har en infektion i kroppen är det bäst att skjuta på behandlingen tills infektionen läkt ut mer. Så det blev inget idag utan vi ska ta det på måndagen istället. Jag tar bussen hem käkar lunch och vilar på maten lite innan jag strax före 14 går ner till HBO. Jag har ju lektion med min elev jag undervisar kemiA kursen. Vi träffas och han får laborera organ kemi idag fick han göra estrar. Eftre lektionen matar jag fiskarna och går hem. Stannar på vägen hem i personalrummet och fikar lite. På em fortsätter vi att sätta in gamla kort i plastfickor snart är vi klar med alla korten vi har haft liggande. Men det är ju match ikväll Rögle mot Leksand. Den vill jag helst tala tyst om. Men Rögle slår Leksand med 5-3. Vi är inte ens nära Rögle är klart bättre tyvärr. Nu kan bara ett under göra att vi går upp i år. Vinst i alla matcherna som är kvar det är bara 4 st samtidigt som de andra lagen slår varandra så att det passar Leksand. Ska man vara realist så är det kört och ännu ett kval som gått åt skogen. Vi får hoppas att de unga killarna har fått erfarenhet av kval och att vi gör en bra kvalserie nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0