Söndag 25 Mars

Vaknar och har så ont i bröstet efter att hostat hela morgonen.Jag ringer blodmottsgningen blir kopplad till avd 23. Syster säger att jag måste åka till akuten.det kan vara lunginflammtion Åker med sjukbil till akuten Elin följer med, men går hem när.hon ser att.jag blivit väl omhändertagen. De tar blodprover och jag får åka upp till.röntgen fär tar dom lungröntgen på mig. Läkaren kpmmer in på.mitt rum efter ett tag. Det var ingen lunginflammation. Däremot visar.blodproven på att.jag har en infektion i kroppen. Jag får två tabletter av den antibiotikan jag ska ta i fortsättningen. Resten får jag hämta ut på apoteket imorgon. Åker sjukbil hem skönt att komma hem äta lunch och vila lite. Vilar i gillestugan samtidigt som jag ser bandyfinalen mellan Sandviken och Villa Lidköping.

Kommentarer
Postat av: Staffan

Hej!

Har precis landat I Sydney. Underbart sommarvader har, kokaburran skriker I tradgarden och vart barnbarn lyser som en sol nar hon ser morfar. Hoppas att du snart kanner dig battre. Skickar bilder senare.

2012-03-26 @ 04:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0