Söndag 11 mars

På fm åker jag till Ok Helsingberg och tvättar bilen i gör det själv hallen. Det går riktigt bra. Damsuger också bilen så den blev fin inuti också. Tyvärr kan man inte längre hissa upp bilen i liften och spruta underredet rent. Jag spolade dock under så gott jag kunde så det blev nog rent i alla fall.

Äter lunch och sover middag i 2 timmar skönt man blir trött av celgifterna så det är skönt med eftermiddags luren känner att jag behöver den.
Vi tittar å en film på kvällen. Jag kollar Swehockey och ser att Oskarshamn  vann över Västerås och leder kvalet till kvalserien med 12 poäng. Västerås som jag trott på är avhängda på 8 p. Nu får man hoppas att Söderströms pojkar spöar Rögle i morgon och kniper sista kvalplatsen, det vore kanon för Leksand. Vi har haft det rätt så lätt mot Oskarshamn i serien. I morgon blir det också en kamp för mig för att komma över biljetter till kvalserien . I  morgon släpps dom kl. 10.00. Då ska jag vara redo med minst två datorer inloggade på biljettsidan i god tid innan kl. 10.00. Håll tummarna för att jag får tag i biljetter. Nu får det bli God Natt alla kära där ute i cyberspace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0