Onsdag 8 mars

Åh tjejer ni måste höja era röster för att höras. Idag är det Internationella kvinnodagen.
Börjar dagen med att skjutsa in Elin till frissan. Efter det så går jag stavgång upp Gläntan förbi Hälsingbergsskolan till rastplatsen i Rottneby. Vilar lite käkar en mandarin och ett äpple.


Jan-Eric rastar i Rottneby i snövädret.

Går hem det var tur att jag satte på broddarna för under nysnön var det glansis nästan hela vägen. men det gick bra jag tog mig hem utan att ramla innan tunneln ovan Haraldsbo gled jag lite på blankisen men höll balansen elegant.
Går hem duschar går ner till skolan. Käkar lunch i matsalen potatismos och korv tyvärr hade strömmingen tagit slut. Potatisen var hemgjord ej pulver så den var jättegod.
Efter lunch så har jag lektion med eleven jag hjälper med Kemi B kursen,. Efter lektionen går jag hem sover middahg  nästan 2 timmar till 17.00. Har varit rätt trött denna vecka det kan vara effekt av cellgifterna jag tog förra veckan. Vi äter god middag Marcus är kvar hos oss det är väldigt kul att träffa honom. Han har lite mer jobb att göra i morgon i Långshyttan. Sortera mer gamla bilder hittar en rolig bild från avslutningen 1989 på Svärdsjöskolan. Vi brukade ha maskerad tävling och skoj tävlingar mellan klasslag och lärarlaget.
Jag är Fantomen längst till vänster.



Jan-Eric Fantomen längst till vänster. Karina Bäfver, Göran Johannson, Vet ej, Hanna Hellman och vet ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0