Onsdag 28 Mars

Känner mig lite bättre idag något mindre hosta som tur är. Jag börjar på fm en storrengöring av akvariet. Det tar över tre timmar innan det är klart. Men det blev jättefint när det var klart.Tyvärr går ett täckglas sönder då jag gjorde rent det i hon i tvättstugan den slant och ramla ur händerna på mig och sprack. Tejpade ihop det med silvertejp så länge tills jag hinner fixa ett nytt glas på Ramhuset i stan.


Så fint blev akvariet tjusigt eller hur.

På em hjälper jag Anna med en film från en möhippa de hade i Uppsala för en kompis som difter sig nu i helgen uppe i Sälens fjällkyrka.Lite klurigt för jag jobbar i Premier CS5 som jag ej jobbat med förut men med lite klurighet fick jag det att fungera. Nu på kvällen kopplar jag av med lite Champions League fotboll. Milan mot Barcelona Efter drygt halva första halvlek står det 0-0 med lite spelövertag för Barca.
Det blev 0-0 Zlatan spelade bra hade en jättechans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0