Måndag 5 mars

Klockan ringer 7 har ju lektion 8,40 till 10.00 idag. Äter  frukost går ner till skolan. Öppnar klassrummet jag ska ju ha biologi och kemistuga. Där jag ska hjälpa elever med kemi och biologi. Tyvärr kommer det ingen idag det är väl inget prov på gång just nu. Jag jobbar med att uppdatera sidor som håller på att gå ut. Jag skriver också en ny nyhet om Natur i Fädrens spår där jag lägger upp dem som gjort något lopp under Vasalopps veckan.

Går hem äter lunch. Sover sedan i två timmar, Går upp klockan är några minuter efter 15.00. Går ner till Idrotthallen det är ju innebandy dags. Till slut blir vi 5 st vi spelar på liten plan 2 mot 3. 3 gamlingar i ett lag, det går riktigt bra kan göra lite ruscher får faktiskt göra ett mål också. Jag tror matchen slutade oavgjort 8-8, men det har ingen betydelse det är bara kul att lira. Nästa vecka hoppas jag på bättre uppslutning så vi kan spela på hel plan. Efter innebandyn kör jag ett gymmpass det går ockspå bra. Duschar och går hem på vägen hem går jag in och matar fiskarna.
På kvällen jobbar jag klart nyheten om Natur i fädrens spår. Scannar in en gammal bild från åk 9 på mig .
Här kommer den.



Jan-Eric skolfoto klass 9G Hälsinggårdsskolan läsåret 1965-66.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0