Måndag 12 mars

Går upp tidigt 6,30. Äter frukost och går ner till skolan .Jag ska ju ha biologi och kemistuga i X2E. Öppnar och sitter och väntar på elever., men inga elever kommer tyvärr. Jag låser dörren och går hem lite tidigare.Det är ju snart släpp av lösbiljetter till kvalserien. Jag har redan tre datorer igång med biljettsidan inloggad. Klockan passerar 10.0 inget händer . På mobilen ringer jag till starshop och med den vanliga telefonen till turistbyrån i Falun. Men det tutar upptaget i bägge telefonerna. Nu får jag ett meddelande i två av datorerna. Du står nu i kö du kan uppdatera med F5 utan  att förlora din plats i kön. Klockan är nu 10,40 men inget händer. Men oj jag kommer fram till turistbyrån. Kan beställa biljetter till Matchen Leksand -Timrå och till sista matchen Leksand - Örebro då tror och hoppas jag att det redan är klart att vi har tagit en elitserieplats. Till matchen Leksand -Djurgården finns inga platser kvar tyvärr. Jo bara till bortastå men det tackar jag nej till. Vem vill stå i Djurgårdsklacken? får njuta av den matchen i Viaplay hemma i soffan istället.


Här är datorerna laddade med biljettsidan och telefonerna redo för kampen om kvalserie biljetterna.

Jag promenerar bort till vårdcentralen och de får ta ett blodprov på mig inför cellgiftsbehandlineg i morgon på blodmottagningen. det går galant går förbi apoteket och köper ett paket SPC flingor som jag ätit hela tiden  efter jul. Jag tror det har haft positiv effekt på cellgiftsbehandlinge att jag har mått så pass bra som jag har gjort under behandlingen.
kommer hem äter god lunch och sover sedan middag i 1,5 timme.  Går upp går ner till Idrottshallen det är ju innebandy dags. Tyvärr blev vi bara 5st; Vi spelar på liten plan 2st mot 3st. Jag är med i 2st laget så det blir lite spring. Det blir många mål för bägge lagen. Jag hänger med riktigt bra det är kul trots att vi var så få.
Efterår gymmar jag även det känns riktigt bra.
Titar nu på kvalet till kvalserien. Tyvärr ligger Oskarshamn under Malmö låg länge påkvalserieplatsen när de leder över Västerås med 4-1. Rögle har då 3-0. Men i tredje går de upp till 5-0 och har just nu kvalserieplatsen på mer gjorda mål än Malmö. De har samma poäng 13 och båda har 6 plusmål. Både Malmö och Rögle kan bli farliga i
kvalspelet synd att Oskarshamn klappade ihop.
Oj nu gör Rögle 6-0 de kniper nog kvalplatsen och kommer att bli hyperfarliga i kvalspelet.
7-0 nu ni är det nog avgjort de kör fullständigt över stackars Oskarshamn.
Rögle tog hem sista kvalserie platsen.




Kommentarer
Postat av: Anette/ Leksands IF

Hej Jan-Eric!

Tack för ditt fanstastiskt fina kort!

Jag har mailat vidare till alla i organisationen så de får läsa samt se din fina klass.



Tänker på dig!

Sköt om dig!

Kramar från Anette Leksands IF

2012-03-13 @ 09:41:08
Postat av: Jan-Eric

Jättekul att kortet kom fram. Tack för uppmuntran, det värmer mycket. Kram från Jan- Eric

Och vi håller på Leksand

2012-03-14 @ 01:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0