Lördag 24 Mars

Vaknar kl. 8 äter frukost men är lite trött så jag lägger mig igen sover nästan 2 timmar på fm. Vaknar är käner mig lite piggare. Går ut och jobbar lite iträdgården kör bort några högar med grenar från klippet av äppelträden. Får sätta mig och vila på stolen mellan varven. Klipper ner och sågar ner den gamla rödvinbärsbusken. Klipper också bort lite grenar som hänger ner från Krikonträdet.


Bild på tomten nu är det vår nästan all snö och is är nu borta.

Går in duschar och käkar lunch sover middag i nästan 2 timmar går upp. Känner mig lite piggare men har kvar en svår hosta. Går ner och ser Hockey Timrå besegrar Djurgårn.
18,30 är det dags för match Leksand mot Rögle.

Den matchen kan vi glömma . Rögle besegrar Leksand med 2-5 tyvärr är Leksand ej med i denna match. Nu blir det svårt LIF måste nästan vinna alla matcher som är kvar för att ha chans att gå upp i elitserien.
Vi får kommaq igen på tisdag borta mot Rögle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0