Fredag 9 mars

Går upp tidigt vid 7 får säga hejdå till Marcus som ska åka förbi Långshytan och kolla platsen de tagit prover och sedan åka hemma till kontoret i Sollentuna. Vi åker och handlar på Ica maxi på fm. Åker vägen via Ok så att vi får slängt lite återvinnings skräp.
Kommer hem innan 10 jag går direkt ner till HBO. Har lovat en kollega Britta att hjälpa henne med iT´s learning. Efter ddet går jag till arbetsrummet Staffan kommer förbi och vi går till Ecole och äter lunch. Det är en verklig förmån att kunna äta på Ecole. Idag åt jag en jättegod gryta på hjort och strutskött helt underbart gott. efter som det var fredag fick jag avsluta det hela med en dessert: ärsbavaroise med hallonsås/mandelflarn/gratinerad italiensk maräng. Även den var mycket god.
Jobbar sedan lite med hemsidorna lägger in ett foto Mark min vikarie i databasen gymnasiepersonal.
Går hem och sover middag i nästan 2 timmar. Det är ett behov jag fått nu efter att ha börjat med cellgifterna.
Får jag sova mina timmar på em. är jag mycket piggare.
Tänker titta lite på matchen Västerås - Rögle på Viaplay ska bli spännade att se vilket lag som kniper den sista kvalplatsen. Det avgörs ju nu i helgen.
Det står 3-3efter förlängning. Nu blir det straffar mycket spännande.
Heja Orskarshamn spöade Malmö med 0-1. Leder just nu på 9p.

Rögle vinner på straffar går upp på 10 p och tog över ledningen. Västerås har 8 p och Malmö 7p.
Oj vad tight den här serien är.
Innan jag loggar ut från datorn tippar jag veckans tips på svenskaspels sida.
Har 32 poäng i Tips Sm och placering 39125. Det blir nog ingen seger där den som ligger nr 1:a har 49 poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0