Fredag 30 mars

På fm cyklar jag upp till Intersport det gick riktigt bra och var skönt att cykla. Det var årets premiär tur.
Efter att ha duschat och bytt om går jag ner till skolan. Går till Ecole strax innan 12. Jag ska äta lunch med Håkan och Christna mina gamla kära kollegor från miljöarbetslaget, även Birgitta och Hans skulle vara med men Hans hade blivit sjuk och Birgitta hade kurs på pensionärs universitetet. Det var jätte mysigt att äta lunch med Håkan och Christina. Vi pratade förståss om gamla minnen från någon av våra resor vi gjort ihop.


Håkan, Christina och Jan-Eric njuter av en jättegod dessert cocosglass med fruktsallad.

Håkan kommer att samla oss alla hemma hos Håkan någon gång i april det kommer att bli jättekul.

Köper med mig några matlådor innan jag lämnar Ecole det var tyvärr sista lunchen för den här säsongen. Kommer att sakna luncherna men i höst öppnar Ecole igen.

Matar fiskarna på vägen till arbetsrummet. Väl där jobbar jag att uppdatera en rad hemsidor som håller på att gå ut ett evighetsjobb verkar det men nu är nog alla sidor uppdaterade till september 2012.

Går hem sover i nästan 2 timmar från 15,00 till 17.00. Det var skönt är också mycket bättre idag. Antibiotikan verkar ha gjort sin uppgift hostar ej så mycket idag. Det är kanon bra för i morgon måste jag vara i form när jag ska åka till Leksand med Erik och se LIF besegra Djurgårn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0