Torsdag 21juni

Idag skulle min far Karl Hagbeg fyllt 93 år om han gfått leva, men tyvärrså dog han 2007. Svaren från blodproven var bra bara fina värden. Jag är fortfarande rätt trött. det beror nog på sviterna efter den sista cellgiftsomgången. Jag blir hemsickad strax efter 13.0 kom en chaufför upp till avdelningen och hämtade hem mig, Rättar klart Gustavs prov som jag fick dagen då jag blev inlagd det gick jättebra på provet så slutbetyyg i KemiA blir MVG. Kunde inte skriva in det på webben men jag skrev ut en betygskatalog och la in betyget manuellt. Kristina får fixa det på måndag.
Har orkat jobba lite med datorn idag på kvällen. Skrivit några mail och detta inlägg. Tittar lite på kvarten Portugal -Tjekien.
Det stod 0-0 när jag lämnade datotorn för en kort stund i första halvlek, men jag somnade till en stund nustår det 0-1 till Portugal och vi är i den 86:e minuten. Tror Ronaldo gjorde Portugals mål. Portugal vidare till semifinal det var kul hoppas det går bra för dem.

Godnatt alla

Kommentarer
Postat av: Karina Bäfver

Du är för härlig du. Kul när det går bra för eleverna!

2012-07-16 @ 00:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0