Torsdag 14 juni

Går upp strax efter 7. Äter frukost tar medicinen och duschar. Ska upp till blodmottagningen för att få en omgång medcytostatika. Jag tar bussen upp för jag känner mig lite yrslig. det går bra och jag kommer fram till Blodmottagningen. Tyvärr hade jag glömt att ta urinprov med mig men efter att druckit en Loka Citron gick även det bra. Alla värden var bra så cytostatikan beställdes från Apoteket. Sen var det bara att ligga i sängen medans allt gick in i kroppen. Jag var klar strax efter 14,00. Tog bussen hem den här gången 702:an. Det gick bra men oj vad skönt att komma hem och få sova någon timme på em.
Min underbara klass hade lämnaat en present ett preentkort på Falun Borlänge turistbyråer. Tack så hjärtligt mycket. Och det var så synd att jag ej kunde vara med på avslutningen idag.
Tittade lite på matchen Italien-Kroatien som slutade 1-1.
Nu börjar snart Spanien mot Irland det ska bli spännande att se.
Men jag är så trött att jag måste krypa i sängs snart.
1-0 till Spanien genom Torres de fixar nog det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0