Onsdag 27juni

Idag fyller min kära hustru år.

Därför hänger vi ut Norska flaggan idag.
 
Oscar och Jonas fixade förrätten en jättegod toast skagen.
 
 
Oscar kock
 
 
Jonas kock med Oscar i bakgrunden.
 
Vi käkade alla  på altanen Anna och Jonas, vår Jonas och Oscar.
 
Elin fick fina presenter från alla barn med sambos vi hade det jättetrevligt.
 
Elin öppnar en av presenterna.
 
 
Elin med en av klänningarna hon fick. Den här var jättefin.
 
Själv har jag varit trött idag har sovit några timmar på både fm och em.
Men något piggare har jag dock känt mig.
Ser på matchen Portugal -Spanien  i semifinalspel. Konstigt nog har väl Portugal hitills haft mer av matchen en Spanien. Det är 0-0 61,26 minuter in i matchen. Det kan nog gå till straffar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jan-Eric

det gick till sraffar som Spanien vann

2012-06-27 @ 23:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0