Onsdag 13 juni

Idag cyklade jag på fm till vårdcentralen . det var ju dags att ta blodprov inför cytostatika behandlingen på blodmottagningen i morgon. Det gick bra även om jag cyklade lite vimligt dit. Efter vårdcentralbeöket tog jag ut mer betapred tabletter(cortison tabletter) på apoteket. Jag köpte också ett pket med SPC flingor som höjer protein AS i kroppen. Som jag tror är gynnsamm för kroppen då man behandlas med cellgifter. Jag handlade också på Willys på tok för mycket som vanligt. När jag ska cykla hem så börjar det spöregna. Får sitta unertak och vila en stund. Tillslut minskar regnet och jag kan ge migav, med en full cykelkorg och två tygväskor samt en papperskasse fulla med matvaror. Jag får försiktigt leda cykeln. Vågar ej cykla hem utan går med cykeln ända hem. Det gick bra trots att jag kände mig lite snurrig. men alla varor kom lyckligt hem. Äter lunch och sover middag några timmar. nu på kvällen när jag skriver detta inlägg ser jag lite på Em matchen Holland- Tysklnad där tyskland tyvär leder med 2-0 i andra halvlek.Men nu spelar Holländerna betydligt bättre heja Holland. bra Van Fersi gör 2-1 kom igen Holland

Tyvärr vann Tyskland med 2-1 nu blir det svårt för Holland att gå vidare.

Nu blir det att hoppa isäng imorgn ska jag vara på blodmottagningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0