Lördag 16 juni

Det blev inget amed gräsklippningen idag. Det regnade och jag var så trött idag att jag mest legat och sovit och vilat hela dagen. Däremot har Jonas köpt en bra laddningsbar räsklippare på Jula åt oss. Ska bli skönt att bli av med vår gamla stinkande besindrivna klippare. Får se om vi kan prova den i morgon.
Idag har jag varit oerhört trött och matt har ej känts bra idag. Är dock lite piggare ikväll. Ser lite på matchen Polen -Tjeckien. i EM fotbollen. Nu när Sverige är ute får man hålla på Danmark di röde.
Polen ligger på bäst och har haft de flesta och farliga chanserna. Men det står 0-0 efter 11 minuter.

0-0 efter en halvlek. Tjeckerna har haft lite mer chanser på slutet.

Oj 1-0 till Tjeckien och dom är vidare om resultatet håller halveken ut.

Lägger in några fler länkar till artiklar i HBO i media.
Skönt att orka jobba lite.
Ung. 30 minuter kvar av matchen Jag orkar inte se mer eller skriva mer idagGodnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0