Fredag 15 juni

Är väldigt trött och slut i kroppen idag. Tar två pimerol mot illamående. Sover på fm sover så länge att jag missar utsringet från HBO. När jag kommer ner vid 13 tiden är ekipagen på väg bort. Tyvärr strejkar skolans filmkamera så jag får nog med bara några snuttar. Hoppas jag får in npågra bilder till min mail [email protected] så jag kan lägga upp en nyhet o årets examen på hemsidan.
Har just sett Frankrike besegra Ukraina. Just nu spelar Sverige en måste match mot England. Hitills står det 0-0 med några fler chanser för England. Heja Sverige kom igen. Slut på första halvlek och England leder med 1-0. Nu får de svenske komma igen i andra halvlek, de har dock haft en del farliga chanser i första halvlek så hoppet finns där Kom igen Sverige. Ja 2-1 till Sverige nu Mellberg båda målen vilka killar. 62 minuter av matchen nu. Oj vad spännande. Jätteträddning av Isaksson puuh.
Skit 2-2 på hörna. Skit 2-2 nu.

Skit också 3-2 till England ridå för Sverige.

Det blev 3-2 till England Goddbye Sverige i detta EM.
Fy va tråkigt Gdnatt nu alla känns kanske lite bättre i morgon.
Får se om jag orkar börja kippa gräsmattan i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0