Lördag 21Juli

 
Allt har 
allt har g
ått bra idag har kunnat duscha idag med lite hjälp av en undersköterska.
StaffanLondgre.n var på besök det var jättekul att träffa han  inte för allt godis jag fick. men det var jättrgott tack för det Staffan. Geledalahästarna var goda. och twistpåsen var ett gott igenkännande. en twistpåse fick jag jämtav min moster Sally när hon kom på besök. Ja inte behöver ni känna att ni behöver  ha med er.något,det är så kul att fåbesök. lite senare kom Anna på besök hon hade med sig lite tandtråd mm. sant dagens DD som hon läste lite för gubben Far tack för det Anna
nu väntar jag på kvällsfika te och skorpor. senblir det natt för.mig.kl. är nu 20 00 och jag har fått kvällsfika och kvällsmedicinen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0