onsda 18juli

5Idag lvar det en dålig dag. Jag var mycket yrslig idag. Cecilia,Per och Gunnar kom påbesök på fm vi diskuterade Lofotenresan,vi konstaterade  att jag vagdlr.är.för sjuk för att följa med. Gunnar ska försöka hitta en ersättare för mig.
.
Sedan hjälpte mig
 
killarna(Jonasoch Marcus) mig till duschen.l
 
 
tyvärr blev jag helt slut.och.kastade upp  allt jag ätit på fm.
när jag försökte vila började hjärtat att slå skit också jag har fått
hjärtklappning igen.efter mågra timmar kommer ambulansen och hämtar.oss till akuten.
 men  som tur är upphör det av sig själv oJag blir dock inlagd på Avd 23 sal10;säng1.Jag fick två påsar dropp för att  få upp q isf  allt kom min kära kollega Håkan förbi.Det är så kul.f besök.hoppas du kommer förbi snart igen. om ni kommet på besök ring först 023-29932 först.detta inläggg skrivet med.min telefon Galaxy s2 från minsbukhussön9gonatt alla

Kommentarer
Postat av: Anette

Krya på dig!!
Tänker på dig & följer dig dagligen.
//Anette LIF

Svar: i år så går vi upp! Ska försöka se träningsmatchen mot Brynäs iHofors den 6:e sept. En god kollega men brynäsare har lovat att skjutsa mig dit.
Jan-Eric Hagberg

2012-07-19 @ 09:42:44
URL: http://aidlarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0