Fredag 13Juli

Idag 1 år och tre dagar gammal enligt min andra födelsedag den2011-07-12. Kändes det lite bättre på morgonen. Idag fick jag besök av Christer Bragstedt en kär kollega från Hbo. vi hade de t mysigt satt och snacka om en hel massa HBO mm. Om Leksand, Det var jättekul och tack för all hjälp Christer. christer fick hjäpa mig till duschen mm. På em. Kom Anna och Lukas med Marcus som de hämtat upp på stationen. Det var kul att träffa Lukas igen. Så skönt att Marcus är hemma och kan hjälpa oss med det ena och andra Han hjälpte mig med veckans tips det gick galant.hoppas vi vinner något i helgen. nu ligger jag isängen och skriver detta inlägg på Ipaden Kl är Nu 22 så nu får jag sluta och krypa till kojs God Natt Alla

Kommentarer
Postat av: Karina Bäfver

Trots alla kurser för dig falerar jag på de löjligaste saker. Trodde du slutat blogga, men sen såg jag att det fanns arkiv med nya inlägg - många. Jag har bara läst juli nu och jag förstår att du åker lite berg- och dalbana. Jag ser också att du trots dalarna har samma spirit. Det är bra det.
Den 13 juli skriver jag på för då kan jag berätta att Leif o jag åkte till Stockholm för att gratulera vårt barnbarn Isabell som blev 9 år. Vi satt ute på deras gård och grillade. En underbar eftermiddag/kväll hade vi. Vi for hem samma dag - nöjda. Du hade din 'födelsedag' lite innan och jag gratulerar dig till den. Jag förstår att varje dag är som en ny gåva. Du gör rätt i att celebrera!!! Kramar på ett år o tvådagarsdagen från Karina

Svar: Tack för all uppmuntranCarina jag har bara hunnit med en ett års dag av min operation den 2011-07-12
Jan-Eric Hagberg

2012-07-15 @ 23:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0