Torsdag 5 januari skidtur i Sörskog

Får på fm följa med Jonas och Anna till Sörskog. Där är som vanligt ett härligt vinterlandskap med mycket snö. Fina spår och typiskt blått före. Det går bra för mig att åka skidor men jag har ingen fart de flesta utom småbarnen åker om mig. Men va härligt att staka sig fram över myrarna. Åker 7 km banan fram till 5 km spåret där åker jag upp den och en bit in på 13 km spåret innan jag vänder och åker tillbaka. Åker väl ca 8-9 km fin balans men konditionen måste upp några snäpp men det lovar jag att jag ska fixa här ska kämpas på.


Här glider jag fram i spåren i Sörskog oj vad härligt att få åka skidor igen helt underbart.

När jag kommer hem och har ättit lunch.
Får jag leka med Lukas mitt underbara barnbarn Elin hade tagit hand om han hela dagen.

Vilken härlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0