Torsdag 26 januari

På fm skjutsar jag in Elin till frissan. Fortsätter upp till ica Maxi där jag handlar allt inför helgen, ker sedan upp till sjulsarvsparkeringen och går på skidspåret där. Tänker åka 7 km eller 5 km men när jag kommer igång känns det så bra att jag åker 10 km. Denna gång behöver jag ej vila så mycket tar en paus på toååen och äter två clementiner. Är ute i spåret i 1 timme och 40 minuter drar vi bort 15 minuters pausvila på toppen åkte jag runt på 1 timme och 25 minuter. Ingen rekordtid precis den ligger nog på 35 minuter men då var det blixtföre och jag var några år yngre. Förra året åkte jag nog på en tid kring 50 minuter. Men nu ska jag träna och försöka göra bättre tider. Det var i alla fall jätteskönt att åka skidor och komma ut i skogen.


Så här mycket snö är det på toppen av 10 kim spåret. Härligt eller hur.

Kommer hem plockar in alla varor äter lunch. Sover som vanligt en dryg timme på em. Jonbbar sedan med hemsidorna börjar på en nyhet om Pine_needle projektet. Lägger också ut vecka 5:s matsedel på Haraldsbos hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0