Tisdag 3 januari

På fm går jag till vårdcentralen för att tappas på två rör blod som skickas till medicinlab för analys. Får hoppas att värdena är bra denna gång jag känner mig  i fin form och blir inte andfådd då jag går uppför trappor  som jag blev förra gången.
Går in på apoteket och köper SPC flingor som förstärker AF proteinhalten i kroppen, har ätit flingor under denna cellgiftskur få se om det också har effekt. Enligt en vetenskaplig studie på möss ska det ha effekt så att cellgiften verkar effektivare.
Se tidigare inlägg om AS faktorn och om AF proteinet.
Går sedan in på Willys och handlar. jag handlar som vanligt för mycket. Packar så mycket jag kan i ryggsäcken och resten i tygkasse det blev rätt så tungt. Det går dock bra att bära hem allt vilar några gånger på vägen vissa ställen är alldeles isiga där gäller det att ta det försiktigt, men till slut kommer jag hem med allt puuh det gick bra.På em och kvällen jobbar jag med Lucia filmen tittar samtidigt  på juniorvm matchen semifinal Sverige mot Finland. Sverige spelar bra och vinner skotten i första perioden men Finland gör det första målet. Kom igen nu Sverige. härligt Sverige kvitterar i tredje perioden vilka killar ligger i sängen och kollar rapporteringen på aftonbladets hemsida. Men jag går upp och slår på tvn i datarummet det är förlängning och oj vad spännande Det blir straffar oj vad nervöst. Sverige sätter sin första staff Collberg. tyvärr sätter Finland sin också. Friberg sätter sin finnen missar oj. Filip lill foppas tur lurar målisen men skjuter utanför skit. Finlands tur jaaaaaaa de missar. Vi vinner på straffar och är i final. Vilka killar nu blir det guld de är helt otroliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0