Tisdag 24 januari

På fm firar vi Per-Erik Fogel som fyllde 60 år . Det blev tårtkalas i arbetsrummet på tredje våningen. Det var både gott och mysigt. Efter firandet pratar jag med min rektor Christel. Vi kom överens att jag i fortsättningen med början nu på måndag den 30 januari ska jag ha en biologi och kemi stuga i X2F. Där kan eleverna komma och få hjälp med biologi och kemi det ska bli kul att ha.

Äter på Ecole jättegoda oxrullader. Tar även dessert en god och fräsch frukt cocktail med grädde.

På eftermiddagen har jag lektion med Gustav som läser in KemiA kursen. Vi går igenom lite inför första provet gör en liten lab på lågfärg och exciterade elektroner.

Är med på konferansen som var arbetsplatsträff. Vi får veta mer om hur det nya inpasseringssytemet fungerar mm.

I morgon blir det spännande ska upp till Blodmottagningen och träffa min läkare. Hoppas att cellgifterna har tagit kål på några cancerceller.
Jag ska vara där kvart över 8.
Så det blir tidigt hopp i säng.

Godnatt alla sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0