Tisdag 17 januari

På fm går jag stavgång den vanliga sträckan på ung 1 timme vilken är en bra tid. Äter lunch och går ner till skolan . Har laboration med min elev som läser in KemiA kursen allt flyter på väldigt bra. Jobbar med skolans hemsida. Går med Mark bort till personalrummet för att fika. Idag på tisdagsfikat bjöds det på goda wienerbröd. 
Vi har även ämneslag det blir att städa lite på kemin jag städar upp min vagn.
Det var allt för idag på kvällen fortsätter jag att jobba lite med skolans hemsida. Skickar också bilder från Oscars examen till alla barnen. Jag filmade ocså och ska försöka sätta ihop en film från examen också.

Det var allt för idag ikväll blir det hopp i säng tidigt då jag inte har sovit något på em är jag väldigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0