Onsdag 4 januari

På fm försöker jag ladda upp den färdig renderade lucia filmen på youtube men den går in men sen när man ska se den får jag meddelande filmen har tagits bort den är för stor. Jag går en rejäl stavgångstur istället till Rottneby via Lilla Främsbacka och förbi Kents skulpturpark. Förbi gamla rastplatsen där Falu Cykel klubb hade korvgrillning och pilkastning när de hade tipspromenad sedan över Svärdsjövägen förbi Jämmerdalen och regementsvägen hem och ut vid transformatorn och hem jag tror att sträckan jag gick är ca 12-13 km jag mätte den en gång med min cykeldator.


Här ses några av Kents skulpturer. Kent Boholm som dog för ett par år sedan arrenderade mark av en bonde och ställde ut sina skulpturer i ett skogsparti ovanför sitt hus i Lilla Främsbacka. Det är klart sevärt att besöka hans park som fortfarnde står kvar där han placerade sina skulpturer.


Här ser vi två andra skulpturer.


Älskande par
Lucia 2011
När jag kommer hem laddar jag upp filmen på vimeo istället, som är ett alternativt ställe att ladda upp filmer.
Så varsågod här kommer Lucia 2011 på Haraldsbogymnasiet.

Lucia 2011 på Haraldsbogymnasiet from Haraldsbogymnasiet on Vimeo.

Blodvärdena
På em ringer jag blodmottagningen för att höra hur värdena av proverna jag tog igår såg ut.
Jag får veta av sjuksyster Paula att blodvärdet gått upp till 115( Har varit nere på 85) Alla andra värden var bra, trombocyter, vita blodkroppar mm. Så skönt jag har faktiskt känt på mig att de skulle vara ok för efter denna cellgiftskur har jag mått riktigt bra.

På kvällen gör jag en nyhet på gymnasiets hemsida om Luciafilmen.

Jag gör även en nyhet om JUlkabarén med bilder och filmsnutt.
Där finns också en inbjudan till att se kabarén den onsdag den 11 januari kl 19.00. DEt är vänt till allmännheten som får förmånen att se vår proffsiga kabaré. Missa inte chansen.
Läs nyheten info finns längs ner i nyheten Julkabrén 2011 på Harldsbogymnasiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0