Onsdag 18 januari

På fm går jag stavgång en liten kortare variant än vanligt. Duschar och går ner till skolan strax före kl. 12. Vid 12 knackar Håkan Arvidsson på dörren till arbetsrummet. Håkan är gammal kär kollega som nu är en glad pensionär. Vi ska gå till Ecole och äta lunch tillsammans. Vi äter en god lunch tillsammans och har det mysigt. Håkan äter en två rätters lunch huvudrätt samt efterrätt en god Cheesecake med hallonsås. Jag slår på stort och äter en tre rätters lunch förrätt räkochlax bakelse vi tar båda Ostpanerad rödspätta/tomatconcassé/gröna ärtor och jasminris till huvudrätt. Jag avslutar med ugnstekt äpple med vaniljsås till efterrätt.


Här sitter Håkan och Jan-Eric och njuter av lunchen på Ecole

Efter lunch har jag möte med en av mina elever jag handleder i projektarbete. Det går väldigt bra han har kommit igång bra med sitt projekt som är att skapa en hemsida åt en butik i Falun. Vi har en bra diskussion och det känns att han är på rätt väg med sitt projekt.

Går sedan hem och sover en dryg timme på em. Går ner till skolan igen vid fyra tiden. Jobbar lite med hemsidan men letar efter en pärm med uppgifter från vt 2011 som vi inte hittar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0