Måndag 9 januari

Första dagen på vårterminen. Vi har studiedag på Lugnetgymnasiet jag åker upp till skolan dagen börjar 8,30. På fm var det föredrag av Jesper Ersgård kring bedömning och betyg. Mycket intressant föredrag med många tänkvärda inlägg.


Här ses några faktorer som har utmärkt påverkan på elevernas inlärning.
Feedback bra relation Lärare-elev, studiero och självbedömning.

Efter en god lunch pannbiff samlades vi ämnesvis i olika rum för diskussion.

Det var kul att jag orkade vara med hela dagen utan att jag blev trött eller att jag kände mig yr.
På vägen hem åkte jag förbi ICA maxi och handlade. Det bådar gott inför den nya terminen jag jobbar bara 25 % men kan kanske senare gå upp i tjänstgöring vi får väl se.
Avslutar dagen med att se lite fotboll på Viaplay Arsenal - Leeds.
Thierry Henry gör ett snyggt mål i slutet av andra halvlek. Arsenal vinner med 1-0 och går vidare i FA cupen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0