Måndag 30 januari

Går upp tidigt strax före 7. Jag ska ju ha en biologi och kemistuga idag där elever kan få hjälp.
Kommer till X2F men inga elever är där men efter ett tag hittar jag dom i X2E samma sal som mattestugan brukar vara. Det var 7 elever denna gång som behövde hjälp det blir nog fler då fler upptäcker det hela. Hjälpte några åk1 elever med kemi det var räknetal i kemin som de tyckte var svårt. Det gick mycket bra hoppas de lyckas bra på provet. För övrigt diskuterade jag en biologibreddnings uppgift med en elev, och hjälpte en annan elev med frågor i miljökunskapen.
Mitt i allt ringde syster från blodmottagningen det är dags att få cellgifterna. I morgon kl.9 ska jag vara på blodmottagningen för att få två påsar med cellgifter intravenöst. Först en påse med antikroppar sdedan en påse med cellgifter. Det hela tar drygt 3 timmar så hela fm går nog åt.
Efter biologi och kemistugan. Går jag till arbetsrummet en stund kollar mail mm. Går sedan till vårdcentralen för att ta ett blodprov inför cellgiftsbehandlingen i morgon. Jag går till apoteket och tar ut lite medicin som håller på att ta slut. Handlar på Willys letar efter bananer hittar inte en enda banan får veta att fruktbilen är trasig så det har inte kommit några bananer idag. Får gå hem utan bananer köpte dock fem torspaket odlad torsk från Norge för 100 kr.

Äter lunch och sover middag i 1,5 timme. Går upp och ned till Idrottshallen är helt ensam där kl är fyra var är alla börjar sätta upp sargen. Till slut blir vi 6 st det blir liten plan och små mål.
Idag har jag bättre fart är med några gånger i anfallet gör ett mål. Dock kanske lita väl fart för jag kolliderar med Ehlis och glasögonen trycks in så jag får ett litet jack i näsroten- Men lite desivon och ett plåster så är det bra.
Gymmar lite efteråt det går bra skönt att vara i gång och kriga, men nästa gång ska jag nog hålla mig på förvarsposition hela matchen.

Ny spelare debuterar




Här har vi Lotus Notes nyförvärv Blackbone Lindgren som efter 25 år gjorde en
fantastisk comeback i matchen idag.

På kvällen jobbar jag lite med nyheten om Pine:Needle projektet. Lägger till lite text samt några bilder.
Går i säng tidigt då jag måste upp tidigt i morgon God Natt alla vi ses i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0