Måndag 23 januari

På fm går jag till vårdcentralen för attta blodprover inför läkarbesöket på onsdag,Jag går till apoteket och tar ut antibiotikan Elin fått till sin lunginflammation hoppas hon blir bättre nu.
Jag handlar också på ICa Maxi och köper en usb hårsdisk på 2terrabyte hos Clas Ohlsson. Hoppas jag kan rädda alla filer innan jag sänder in datorn på reparation.
Kommer hem käkar lunch sover en dryg timme  innan jag går ner till skolan kl 15.
Jag uppdaterar en del sidor som håller på att utgå om 15 dagar ett jobbigt system för  nästan alla sidor vi har ska vara kvar. Jag hinner också lägga in menyn för tisdagen i veckans Ecole sida.
Klockan närmar sig fyra det är dags att gå till innebandyn. Efter etttag blir vi till slut  10 st och kan spela på hel plan med stora mål. Det går riktigt bra för mig orkar göra små rucsher efter bollen utan att jag blev för slut. Det var riktigt kul. Efter innebandyn körde jag 40 minuter styrketräning som också kändes bra.
Matar fiskarna på vågen upp till arbetsrummet. Hinner med att uppdatera några sidor innan jag går hem.
På kvällen efter lite hjälp av Jonas får jag igång Umbuktu operativsystemet som sitter på en usb_sticka den nya hårddosken fungerar bra också. Så nu är det bara att föra över filer från datorn till hårddisken skönt att rädda över dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0