Måndag 2 januari

På fm gick jag stavgång den vanliga rutten. Via regements vägen samt gamla vägen till Helsingberg och därifrån via Gläntan hem. Det gick mycket bra fin fart och ingen andfåtthet eller trötthet det kändes riktigt bra så blodvärdet är nog fint nu. Däremot var det trist väder det regnade och snön som kom så fint igår var alldeles blaskvåt u va trist.


Så här blöttt och slaskigt var det i elljusspåret vid Gläntan.Det kommer kanske mer snö i slutet av veckan får hoppas det.


På em går jag ner och matar fiskarna i biologisalen det var helt tomt i skolan också det var lite trist men nästa vecka kör vi igång igen det ska bli skönt även om jag bara jobbar 25 %.

På kvällen jobbar jag lite med Lucia filmen hoppas den blir klar snart  alla helger har kommit emellan men nu jobbar jag på hårt med filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0