Lördag 14 januari

På fm åker jag långfärdsskridskor med Anna och Lukas. Lukas sitter skönt invirad i en fårskinnsfäll i cykelkärran.

Anna med Lukas i cyklekärran

 Han sover under nästan hela färden runt 9,1 km banan. Lite motvind har vi men det är ej så kallt som igår vi stannar vid Främby udde och rastar lite där i solen innan vi tar sista biten i motvind hem till Hälsinggårdsbryggan.


Jan-Eric rastar vi Främby Udde.


Lukas myser i kärran.

När jag kom satt jag på bastun. Elin hade gått runt Hosjön och kom lite senare. Vi badade bastu det var jätteskönt.

På em ser vi film Jägarna 2 och delar en pizza från La Marina.
En riktig mys eftermiddag. Den blir inte sämre av att jag på everysport ser att Leksand vann över Troja med 3-2. Och att Västerås fick stryk av Mora. Nu ligger vi 4 poäng för Västerås på tredje platsen skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0