Fredag 20 januari

Går upp tidigt ska till Lasarettet för att ta mangnetröntgen av hjärnan. Kvart i sju kom sjukbilen som är en Taxibil från Engkvist Taxi och Buss i Sundborn. Det är också en pappa till elever jag har varit lärare till på Svärdsjöskolan. Jens som jag var klassföreståndare för. Han jobbar nu som mljudtekniker i en firma i Stockholm han har lagt på ljudet till filmen Jägarna 2. Jag fick även veta vad tvillingarna Per och Thomas gör numera. Kul att höra att det gått bra för mina gamla elever. Kommer upp till röntgen 10 minuter före utsatt tid och får komma in direkt. Ligger på britsen och åker in i maskinen som dånar rätt bra men som tur är har jag hörselskydd på mig. Själva proceduren tar ca 25 minuter först utan kontrastvätska och sedan en omgång med kontratstvätska.
Ska bli spännande att se resultatet på onsdag då jag ska träffa min läkare.
Jag känner mig i fin form så jag tar och går hem. Oj vad kallt det var men jag tar två pausar då jag går in och värmer mig i två portar, oj va skönt det var att komma hem och in i värmen.
Går ner till skolan och till klassrum A"A där klassen ska ha engelska. Den här gången  var klassen samlad och jag kunde dela ut biljetterna till Leksandsmatchen i morgon mot Sundsvall i Tegera Arena. Jag hann också dela ut biljetterna till Julia och Janina som var de enda som ville eller kunde gå på matchen i NV3A.
Innan jag går hem och äter lunch hinner jag lägga ut en nyhet om Regionsfinal i finsnickeri

Efter lunchen sover jag nästan 2,5 timmar det var skönt var mycket trött.
På em ser vi en dvd film och myser .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0