Fredag 13 januari

På fm åker jag till OK Helsingberg och tvättar bilen. Vi ska ju åka till Uppsala på söndagen för att vara med om då Oscar tar sin lärarexamen. Det blir en högtidlig sammankomst i univeristetets aula.
Efter lunchen åker jag ner till skolan uppdaterar sidor som annars tas bort, matar fiskarna mm. Innan jag åker hem åker jag ner till Runn för att åka lite långfärdsskridskor. Det blåser upp rätt bra. Jag åker bara den korta banan 5,3 km men när jag får motvind är det jobbigt och kallt fingrarna blir alldeles stela. Jag kämpar mig dock tillbaka men när jag ska ta av mig skridskorna är jag så stel i fingrarna att jag får försöka många gånger innan jag får av mig skridskorna.
Det var oerhört skönt att komma in i värmen samt att duscha varmt.
Nu är jag rejält trött så det blir hopp i sängen tidigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0