Torsdag 23 februari

Vi går stav gång på fm. Upp via regementsvägen över Svärdsjövägen efter gamla  landsvägen till Helsingberg. Där vilar och rastar vi på en torraka strax norr om Helsingbergsskolan.



Jan-Eric vilar och rastar på en tallraka.

Jag går hem via Gläntan. Allt gick fint och det kändes jätteskönt att komma ut i solen och få  röra sig lite. Duschar och käkar lunch och går ner till Haraldsbogymnasiet. Har en lektion med en elev som jag hjälper med KemiB. Det gick riktigt bra vi jobbade lite med peptid bindningar och hur peptider bildas.
Jag matar fiskarna och går hem. Sover två ttimmar på em.
Installerar program på datorn under kvällen och skriver det här blogg inlägget.
Det var allt för idag. I morgon har vi friluftsdag hela Naturvetenskapsprogrammet i år ska vi vara vid Källviken. Hoppas jag orkar vara med  i morgon, det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0