Torsdag 2 februari

Vaknar halv 7 går upp duschar och äter frukost. Ska ha prov med Gustav som läser in KemiA kursen med mig.
Jobbar också lite med hemsidorna tar också en skärmdump från sändningen av S24 igår den kan ni se i gårdagens inlägg.
Går med Cecilia på Ecole för att äta lunch. Jag tar biffstroganoff med ris till huvudrätt det var mycket gott. Till efterrätt blev det pannkakor med sylt och vispad grädde, också mycket gott. Jag var mycket mätt och belåten efter lunchen. under lunchen tog jag några bilder som jag senare la in på sidan Veckans Ecole. En sida som finns på Haraldsbogymnasiets hemsida där man kan se menyerna varje vecka.
Veckans Ecole
Gick hem skottade snö innan jag gick in och vilade mig en stund på em.
På kvällen jobbar jag lite med skolans hemsidor lägger in nästa veckas matsedel.
Är rätt så trött idag så det blir tidigt hopp i säng idag. Så God Natt och sköna drömmar till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0