Söndagen 19 februari

Vid 10 tiden kom Lukas och Anna förbi. Vi får passa Lukas medans Anna åker lånngfärdsskridskor på Runn.
Oj vad gullig han är mormor och morfar smälter helt när han kommer fram till oss med ett stort leende. Vi leker lite inne med han innan Vi går ut efter ett tag han får gå lite ute jag skjutsar han lite i pulkan. Han verkar lite trött så vi bäddar ner Lukas i fällen i vagnen och går en promenad. Det dröjer inte så länge förrän han sover sött. Vi går runt en tur i Haraldsbo vi är ute i nästan 1 timme och tjugo minuter.

När vi gick  längs Sockenvägen såg jag denna samling kråkor på en antenn. Ser ut som de hade möte där.
Vem vet ?

Det var riktigt skönt och precis lagom motion för mig idag, känner mig fortfarande lite trött. Det kan vara sviterna efter senaste cellgiftsbehandlingen.
När vi kom och hade fått upp vagnen på altanen vaknade Lukas. Vi fick gå in och det blev full fart med lek inne i lekrummet. Anna kommer efter en stund och vi äter middag ihop och myser alla. Lukas äter mat för andra gången och får hallon till efterrätt som han tycker så mycket om.
Efter maten åker Lukas och Anna hem. Jag sover middag i nästan 2,5 timme. Känner mig lite piggare när jag vaknar.
Vi ser klart en film på hårddisken och myser lite i gillestugan.
Senare på kvällen jobbar jag med detta inlägg samt med den stationära datorn. Får äntligen in bläckstråle skrivaren så att den fungerar. Jag får också igång scannern så det går sakta framåt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0