Söndag 12 februari

Strålande sol midag och 8 minusgrader. Vi beslutar oss för att åka skidor på sjön Vällan idag. Jag gör i ordning Elins skidor sicklar av parrafin och vallar dom. Elin provar dem i trädgården det kändes riktigt bra i hennes knä.
Vi ringer Annette Elins kompis hon hänger också med. När vi kommer till LillTorpet är det fullt med bilar det har varit barnens vasalopp men vi har tur och får en plats. Vi fger oss iväg ut i spåret vi har solen rätt emot oss oj vad varmt och skönt solen värmde nästan som på sommaren.
Vi rastade två gånger i solen det var underbart skönt.


Här skidar Elin och Annette på i det fina spåret runt Vällan



Här rastar vi solen andra gången med Photshop kom alla med på samma bild.

Vi var mycket nöjda då vi kom fram till parkeringen vid Lill Torpet. Allt hade gått jättebra Elins knä höll fint och jag orkade lätt åka de 9 kilometrarna runt sjön.
Det var skönt att komma hemma och duscha samt äta en god köttfärslimpa.
Sov lite för länge på em somnade om vid 5 och sov nästan till sex men det var skönt.
På kvällen jobbade jag klart detta inlägg och gick till sängs tidigt det är ju biologi och kemistuga  i mrgon kl.8,40 i sal X2E.

Sista mjölken från Milko. Varför ? jag vill ha dig kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0